Nuffnang Ads

Tuesday 30 October 2012

Welcome to the blogging world mummy :)

Assalamualaikum...

Akhirnya hasrat nak membelog tercapai juga..ni semua gara-gara hasil kelas Photojournalism and Multimedia masa attend kursus MPI IJF last month...so after the course end now I have the time to rearrange the blog and touchup the layout and hopefully i can maintain this blog...

So basically this blog will story about my life, my baby, my family and anything that happens to me (wah cakap omputih lak..heheh)...dua entry di bawah ni adalah hasil daripada kelas masa kat Terengganu..n the keropok lekor memang sedap..otw balik ke KL, ahli rombongan ajak p kedai ni utk borong keropok lekor...seb baik I da beli masa shoot kalo tak jenuh menunggu nombor...

Oklah...I think thats all for today..will update about my baby who was being constipated since yesterday tomorrow...

Now concentrate on the winding up by the rural minister...ngantokkk T_T

No comments:

Post a Comment