Nuffnang Ads

Tuesday 31 March 2015

Mama tunaikan umrah, JJCM at PCLO Cafe

Assalamualaikum.

Pada 6 Feb lepas..mama selamat ke tanah suci untuk menunaikan umrah yang ditaja oleh Umno Bahagian Cheras. Alhamdulillah, sampai dah mama ke sana. Sehari sebelum kami tidur rumah mama sebab pepagi kena hantar mama ke KLIA.

Pagi tu dalam pukul 8 kami gerak dari rumah ke Masjid di KLIA untuk taklimat bagi para jemaah umrah. Dalam pukul 12 bila dah selesai kami terus gerak ke KLIA untuk mama cek-in.

Mummy pesan kat mama mummy tak nak apa2 kecuali kurma ajwa dan air zam zam je. Bekal untuk ke labour room dan makan sepanjang hamil ni. Babah pun kata mama jangan fikir pasal shopping sangat nanti niat dah ke lain pulak. Bila da selesai ibadah semua nak shopping bolehlah.

Mummy pun minta mama doakan agar mummy dipermudahkan proses bersalin nanti. Babah nangis masa hantar mama kat pintu gate. Semoga mama mendapat umrah yg mabrur..Insya Allah.




Lepas hantar mama kami balik rumah mama dulu untuk rehat dan solat. Pukul 2 lebih tu mummy ada appointment nak jumpa doktor untuk result BSP mummy. Nasib baik orang tak ramai petang-petang. Kemudian kami ke Bangsar. Mummy teringin nak rasa churros tu cane. So kami ke PCLO Cafe yg terletak di sebelah Modvier (sekarang mereka da pindah tp still area Bangsar).



Ada jual aiskrim pop kat sini. Perisa coklat dan tembikai laici tu nyumss. Yang oren peach tak berapa sgt. Mummy pun order baked macaroni, sherped pie yg comel lote saiznya tp harga boleh tahan. Tapi tak kisah sebab sedap.


Zahra layan baked macaroni je.



Spagetthi bolognese pun sedap. Air jus tu sgt pekat.


Tadaaa..churros yg diidam, cecah dgn sos coklat mmg nyummss. Tamak punya pasal order 2 set tp x larat nk habiskan. So far makanan kt sini semua sedap, tp harganya agak mahal. Lepas makan mummy singgah kt Modvier beli jubah Qala Qisya.

Boleh follow ig pclo cafe dan modvier untuk tahu lokasinye.

Wassalam,.

No comments:

Post a Comment